Selamat Datang Ke Blog Rozi Telemong
Filed under: by: Rozi Bin Mamat

KATA ALU-ALUAN

Terima kasih kerana melawati blog saya ini.Saya ingin mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya tulis dalam blog ini.Bagaimanapun saya memohon kerjasama yang baik daripada saudara-saudari agar dapat memberi komen, cadangan serta kritikan secara berhemah agar perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat untuk kita kongsi bersama.Dengan ini, kita dapat membentuk satu perbincangan dengan lebih berkesan dan sekaligus ia dapat memperbaiki dan melengkap diri saya supaya dapat menjadi seorang pemimpin yang lebih sempurna.sekian.....

2 comments:

On May 28, 2010 at 4:09 PM , Anonymous said...

TAHZIAH...? TAKZIAH..?

 
On May 15, 2012 at 2:06 PM , QalamSABA said...

Salam yb rozi, saya ingin menghsntar satu proposal untuk sebuah event, yang mungkin dapat menarik golongan muda dan pertama di terengganu, bolehkah